W najbliższy weekend tj. 16-17 czerwca 2018 planowane są prace konserwacyjne na serwerze, na którym znajduje się Panel Klienta (serwis HelpDesk). Dostęp w tych dniach do serwisu będzie wyłączony. Prace będą wiązać się z przeniesieniem serwisu na nowy serwer w celu zwiększenia komfortu Państwa pracy i zapewnienia bezpieczeństwa przesyłanych danych. Jeżeli wykorzystują Państwo zapory sieciowe u siebie w firmie proszę o dodanie reguł dla adresu 46.22.169.16 na porcie 4443.W innym przypadku korzystanie z serwisu klienta może okazać się niemożliwe.
Od 18 czerwca 2018 roku do Panelu Klienta będzie się można dostać poprzez aktualny link serwis.biosys.pl oraz adres https://aktualizacje.biosys.pl/serwis. Można też wejść na stronę https://biosys.pl/panel-klienta/ , gdzie mogą Państwo zalogować się do swojego Panelu Klienta.
W najbliższy weekend mogą również wystąpić chwilowe przerwy z dostępem do aktualizacji oprogramowania Etatomierz.