Przeglądarka której używasz jest zbyt stara. OTRS współpracuje z wieloma przeglądrkami, prosimy, użyj jednej z nich. Zajrzyj do dokumentacji lub zapytaj o szczegóły swojego administratora.
Witamy na Platformie serwisowej HelpDesk.
Prosimy logować się używając:
- nazwa użytkownika: adres e-mail zarejestrowany w systemie serwisowym BioSys Helpdesk
- hasło: domyślnie zostało przekazane na etapie wdrożenia systemu (domyślnym hasłem jest NIP Państwa firmy pisany ciągiem, bez kresek) lub hasło mogło zostać zmienione przez użytkownika
Hasło zmieniane jest przez system automatycznie a wiadomość z nowym hasłem powinieneś otrzymać w ciągu 15 minut
Wyślij wiadomość e-mail na adres helpdesk@biosys.pl o następującej treści:
Dzień dobry,
proszę o weryfikację konta i zmianę hasła.
Imię i nazwisko:
Adres mailowy:
Nazwa firmy:
NIP firmy:
W odpowiedzi otrzymasz nowe hasło.
UWAGA!!! Prośba o zmianę hasła wysłana na adres helpdesk@biosys.pl jest obsługiwana przez operatora (nie przez automat), zatem prosimy o cierpliwe oczekiwanie na odpowiedź. Odpowiedź powinieneś otrzymać do 24h.
1. Użytkownik w Twojej firmie posiadający konto w platformie serwisowej BioSys Helpdesk może skierować do nas taką prośbę zakładając zgłoszenie w platformie serwisowej BioSys Helpdesk
2. Jeżeli nie ma w Twojej firmie użytkownika posiadającego konto w platformie serwisowej BioSys Helpdesk to osoba uprawniona do reprezentowania twojej firmy (przedstawiciel Licencjobiorcy) musi skierować na adres helpdesk@biosys.pl prośbę o założenie konta dla ciebie. Wiadomość musi zawierać:
Dane firmy (nazwa, adres, NIP)
Imię i nazwisko osoby, która może reprezentować firmę
Listę osób dla których ma być założone konto (imie i nazwisko, adres e-mail; dla każdego użytkownika musi być inny adres e-mail).
W odpowiedzi otrzymasz informacje o założeniu konta w platformie serwisowej BioSys Helpdesk oraz dalsze wytyczne do logowania.