Optymalizacja funkcjonalności w zakresie:
- Akceptacji wniosków
- Rozsyłania powiadomień o zmianie statusu wniosku
Stworzenie nowego modułu notyfikacji e-mail dla administratorów systemu Etatomierz o zdarzeniach:
- nawiązanie oraz utrata połączenia z terminalem
- wywołanie alarmu na terminalu
- wyłączenie alarmu na terminalu przez administratora
Moduł ten stale monitoruje stan terminali działających w systemie i w przypadku wyżej wymienionych zdarzeń wysyła odpowiednie powiadomienie do administratora systemu (moduł pozwala na wysłanie notyfikacji do kilku administratorów). Informacja przekazana przez e-mail administratorowi systemu jest w formie przejrzystej tabeli, która pozwala na szybką identyfikację przyczyny i miejsca wystąpienia problemu. Po otrzymaniu takiej informacji administrator może podjąć natychmiastowe kroki w celu usunięcia usterki związanej np. z brakiem zasilania, problemem z połączeniem sieciowym i przywrócić system do poprawnego działania.