Witamy na Platformie serwisowej HelpDesk.

Prosimy logować się używając:
- nazwa użytkownika: adres e-mail zarejestrowany w systemie serwisowym BioSys Helpdesk
- hasło: domyślnie zostało przekazane na etapie wdrożenia systemu (domyślnym hasłem jest NIP Państwa firmy pisany ciągiem, bez kresek) lub hasło mogło zostać zmienione przez użytkownika




← Back

Request new password


A new password will be sent to your email address.

A new password will be changed by 15 minutes.


Instruction - I didnt received mail

Instruction - send mail

Dzień dobry,
proszę o weryfikację konta i zmianę hasła.
Imię i nazwisko:
Adres mailowy:
Nazwa firmy:
NIP firmy:

W odpowiedzi otrzymasz nowe hasło.

UWAGA!!! Prośba o zmianę hasła wysłana na adres helpdesk@biosys.pl jest obsługiwana przez operatora (nie przez automat), zatem prosimy o cierpliwe oczekiwanie na odpowiedź. Odpowiedź powinieneś otrzymać do 24h.

Jak założyć konto w platformie serwisowej BioSys Helpdesk?

1. Użytkownik w Twojej firmie posiadający konto w platformie serwisowej BioSys Helpdesk może skierować do nas taką prośbę zakładając zgłoszenie w platformie serwisowej BioSys Helpdesk

2. Jeżeli nie ma w Twojej firmie użytkownika posiadającego konto w platformie serwisowej BioSys Helpdesk to osoba uprawniona do reprezentowania twojej firmy (przedstawiciel Licencjobiorcy) musi skierować na adres helpdesk@biosys.pl prośbę o założenie konta dla ciebie. Wiadomość musi zawierać:

Dane firmy (nazwa, adres, NIP)
Imię i nazwisko osoby, która może reprezentować firmę
Listę osób dla których ma być założone konto (imie i nazwisko, adres e-mail; dla każdego użytkownika musi być inny adres e-mail).


W odpowiedzi otrzymasz informacje o założeniu konta w platformie serwisowej BioSys Helpdesk oraz dalsze wytyczne do logowania.

Panel

© 2018 BioSys Sp. z o.o.